Google Analytics Alternative Totally Tommie!

In de Schouwburg in Amstelveen gaat de theatertour “In een ander licht” van Tommie Christiaan op 15 oktober in première. De Schouwburg is goed gevuld met familie, vrienden, BN'ers, collega’s uit de verschillende musicals waarin hij speelde, zoals Hair, Grease en On your Feet en natuurlijk ook zijn fans.

Tommie neemt ons tijdens dit theaterconcert mee op reis door zijn leven. Hij zingt onder andere voor en over zijn vader, moeder, zijn broer en zijn dochtertje. De eerlijkheid en openheid waarmee hij vertelt is ontroerend. Zijn zang is sterk, de begeleidende band onder leiding van Kelvin Allison speelt geweldig. De twee achtergrondzangeressen zijn een wervelende aanvulling met hun zang en dans. Net voor de pauze krijgt Tommie de zaal mee met een spetterende medley van onder andere Justin Timberlake.

Het repertoire is voornamelijk Nederlandstalig maar ook het Italiaanse 'Caruso', het swingende Surinaamse 'A Sama De' en vele andere Engelstalige hits worden gezongen. Af en toe vertelt hij een iets te flauwe grap tussendoor, hier is nog ruimte voor verbetering. Speciaal voor deze première laat Christiaan samen met Tania Kross de zaal genieten van het prachtige 'Barcelona', de hit van Freddy Mercury en Montserrat Caballé.

Behalve de goede zang, beweegt Tommie Christiaan zich ook soepel over het podium en is het totaalplaatje een feest voor oor en oog. Het mooi vertelde persoonlijke levenshaal voelt voor Tommie, zoals hij zegt, als zelftherapie. 'Ik val', het nummer dat gaat over zichzelf tegenkomen, is bijzonder mooi.

Het publiek is zeer enthousiast, zowel de liedjes die veel voor hem hebben betekend als zijn eigen nummers van de zo getalenteerde zanger worden goed ontvangen. Van 'Hoop' uit de musical Zorro tot aan 'Zoveel Liefde' van de gelijknamige nieuwste EP, het wordt allemaal met veel passie gezongen.

Van bevlogen musicalster en Jezus in the Passion tot een volleerd theaterconcertzanger. Tommie heeft het allemaal in zich.

Dit concert heeft nog veel potentie om te groeien. Nog te zien in diverse theaters tot en met 10 mei 2019, voor de speeldata check TommieChristiaan.nl/tour

Gezien maandag 15 oktober, Schouwburg Amstelveen